۲ نفر دیگر از متصرفان عرصه‌های منابع طبیعی در شهرستان میوان دستگیر و راهی زندان شدند

شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در پی گشت زنی‌های مداوم نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی و همچنین گزارشات مردمی طبیعت دوستان مبنی بر تخریب و تصرف و قطع درختان جنگلی روستا‌های بیله و دوویسه نیرو‌ها وارد کار شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با هماهنگی‌هایی مقام قضایی حکم جلب برای هر ۲ متخلف اخذ و با همکاری نیرو‌های انتظامی شهرستان حکم جلب اجرا و دو نفر متخلف اراضی ملی بازداشت و راهی زندان شدند.

محمودی بیان کرد: طی رویه‌ی جدیدی که اداره با هماهنگی و مساعدت مراجع قضایی در صدور رای‌های بازدارنده در پیش گرفته است، در برخورد با متخلفان، برای آن دسته از متخلفان و متصرفان به عرصه‌های منابع طبیعی که شناسایی شده اند و یا در آینده شناسایی خواهند شد، حکم جلب اخذ و متخلف یا متخلفان بازداشت و راهی زندان خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان اظهار داشت: با نهایت قدرت و توان با متخلفین و متصرفین به جنگل‌های حوزه‌ی مریوان که برند اصلی مریوان و جزو حقوق بیت المال محسوب می‌شود، برخورد خواهیم کرد تا این امانت الهی را که از گذشتگان خود به ارث برده ایم برای نسل آینده به یادگاَر بگذاریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.