مدیرعامل موسسه خیریه مردم نهاد خانه امید قروه از توزیع ۶۵۰ سبد غذایی میان اقشار کم‌درآمد قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی ملکی مدیرعامل موسسه خیریه مردم نهاد خانه امید قروه گفت:در مرحله اول توزیع سبد غذایی در تعطیلات نوروز، ۱۰۰بسته غذایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان در میان دست‌فروشان قروه‌ای توزیع شد.

او ادامه داد: در مرحله دوم که اکنون در حال اجرا است ۱۰۰ بسته غذایی جیره خشک به ارزش ۲۰ میلیون تومان میان کارگران فصلی و اقشار کم‌درآمد که در نتیجه شیوع ویروس کرونا کاسبی آن‌ها تعطیل شده است، توزیع شد.

ملکی اذعان داشت: به منظور رفاه حال کارگران فصلی ۵۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان آن‌ها توزیع شد، همچین ۱۰۰ پک بهداشتی شامل انواع مواد شوینده و محلول ضدعفونی نیز در میان جمعیت هدف توزیع شده است.

او در ادامه تصریح کرد: توسط نیکوکاران تهرانی نیز ۱۰۰ پک بیمارستانی مانند شیلد محافظ صورت، ماسک و... نیز به کارکنان مراکز درمانی قروه اهدا شد.

مدیرعامل موسسه خیریه مردم‌نهاد خانه امید قروه گفت: در این طرح مومنانه که با هدف کمک به مردم در نتیجه شیوع ویروس کرونا در قروه انجام شد، قرارگاه خاتم الاوصیاء، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی و موسسه خیریه خانه امید نیز سهیم بودند.

به گفته مدیرعامل موسسه خانه امید قروه، از زمان شیوع ویروس کرونا در قروه ۵۰۰ سبد غذایی میان تمام مردم و ۱۵۰ بسته دیگر نیز در میان اصناف و بازاریان توزیع شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.