اصناف و واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان ۵ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای مقابله با بیماری کرونا اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهنام میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اصناف و واحد‌های تولیدی و صنعتی ۵ میلیارد ریال در قالب کمک نقدی، غیر نقدی و کالایی به کمپین‌ها، خانواده‌های آسیب دیده، هلال احمر، شبکه بهداشت و مراکز درمانی شهرستان اهدا کردند.

او ضمن قدردانی از این تلاش‌های انسان دوستانه افزود: این اقدامات واحد‌های تولیدی و اتحادیه‌های مختلف صنفی و مراکز صنعتی کاری ارزشمند است که جای قدردانی دارد و صمیمانه از این حس نوعدوستانه این مجموعه تشکر می‌کنم.

میرزایی یادآور شد: کمک‌های اصناف، واحد‌های تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام این مجموعه خدمتگزار همچنان تداوم خواهد داشت و به تناسب شرایط و نیاز اقدامات لازم برای جمع آوری و توزیع این کمک‌ها انجام می‌شود.

او اضافه کرد: دو واحد تولیدی در شهرستان سقز در زمینه تولید ماسک از همان روز‌های اول به صحنه آمدند و با تغییر خط تولید خود و به صورت رایگان انواع ماسک تولید و توزیع کردند.

میرزایی گفت: همچنین دو واحد تولیدی نیز در زمینه تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست با مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت سقز، مشغول فعالیت هستند که نه تنها نیاز شهرستان بلکه نیاز چند شهرستان دیگر استان کردستان را نیز تامین کرده‌اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز تاکید کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از کمک واحد‌های بزرگ، برای تامین اقلام و کالا‌های مورد نیاز بهداشتی و تلاش تولید کنندگان و صنعتگران کشور تشکر کرده بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.