برخی منابع عراقی اعلام کردند وزیر دفاع آمریکا وارد پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع در عراق اعلام کردند که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا دقایقی پیش در سفری از پیش اعلام نشده وارد پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق شد.

هنوز منابع آمریکایی به این خبر اشاره‌ای نکرده‌اند.

با این حال برخی منابع عراقی از مدعی شدند که شخصیت مهمی از ایالات متحده آمریکا وارد این پایگاه شده است و قرار است با مقاماتی از عراق به احتمال زیاد رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کند.

تکمیلی/ معن حبیب یکی از مجریان شبکه آمریکایی الحره در پیامی توییتری مدعی شد وزیر دفاع آمریکا در پایگاه عین الاسد با برهم صالح، رئیس‌جمهور و محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق دیدار کرد.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی المیادین دیدار رئیس‌جمهور عراق با هر مقام آمریکایی یا خارجی در سفر امروز وی به استان الانبار عراق را تکذیب کرد.

یک مقام نزدیک به ریاست جمهوری عراق به المیادین گفته است: «برهم صالح با هیچ مقام آمریکایی یا خارجی در جریان سفر به الانبار ملاقات نداشته است. ما از آنچه توسط برخی رسانه‌ها گزارش شده شگفت زده شده‌ایم؛ آن‌ها باید دقیق و قابل اعتماد باشند و اخبار را از منابع موثق گزارش دهند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
لعنت بر شمایی که نسل شوم و حروم امثال داعش را ساختید تا با رعب و وحشت بر ملتها مسلط شوید،
امیدوارم خودتان هم به روش سر بریدن داعشی مبتلا شوید تا بچشید داغی را که بر دل مردم میگذاشتید،
و چه دلهایی که از با دیدن مرگ شما خبیثان، خرسند خواهند شد،
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaze ,, fadaeye ,, rahbaram "
۰۴:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام . من میگم اگر این واقعیت داشته باشه و الان مارک اسپر در عراق حضور داشته باشه ، حقشه توی عراق مارک اسپر ( وزیر دفاع آمریکا ) رو با پهباد به هلاکت برسونیم تا انتقام خون شهیدان بزرگوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ( رضوان الله تعالی علیه ) و شهید حاج ابومهدی المهندس ( رحمة الله علیه ) و همرزمان بزرگوارشان‌،رو از تروریست‌های آمریکایی گرفته باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
کاش یه مرد پیدا بشه و این نامرد رو از صفحه روزگار محو کند.بخدا ک داغ سردار عزیز ما ب این زودی ها سرد نمیشود .لعنت خدا بر ترامپ قمار باز، پمپئو ی نامرد،مایک پنس خبیث،ونتانیاهوی بد ذات و همه کسانی ک در راس ترور سردار سلیمانی عزیز دل ما بودند
آخرین اخبار