مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۲ هزار ۷۰۰ خودرو که قصد ورود به استان را داشتند بازگردانده شدند.

سردار حاجیان افزود: همچنین ۲۵۰ خودرو متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰ خودرو نیز متوقف شدند.

او اضافه کرد: استان قزوین با توجه به موقعیت جغرافیایی محور ارتباطی با ۱۱ استان است که همه مبادی ورود و خروجی استان در صد و پایش پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: تردد‌های امسال نسبت به پارسال بیش از ۷۵ درصد کاهش پیدا کرد که در تبع آن حوادث جاده‌ای و رانندگی با کاهش چشمگیری همراه بود.

سردار حاجیان عنوان کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس همراه با مدیران اصناف در سطح استان به مغازه‌های متخلف تذکر و در صورت لزوم اقدام به پلمب مغازه‌ها کرد.

او ادامه داد: در عملیات‌های پلیسی بیش از ۸۱۵ هزار عدد دستکش پزشکی، بیش از ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و تعداد زیادی ماسک کشف شد که در اختیار سازمان علوم پزشکی استان قرار گرفت.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق درآوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان آوج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: مأموران با گشت زنی‌های هدفمند درسطح حوزه استحفاظی و با تحقیقات میدانی ۳ سارق سابقه دار که در سطح شهر و ادارات دولتی دست به سرقت می‌زدند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند گفت: در این زمینه دو مالخر نیز دستگیر شدند.

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در شهرستان تاکستان در حین کنترل خودرو‌ها، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که بلافاصله خودرو را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مجوز قانونی که به نحو ماهرانه‌ای جا ساز شده بود کشف کردند که در این ارتباط ضمن تشکیل پرونده قضایی، فرد قاچاقچی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عوارضی قزوین – کرج حین کنترل خودرو‌های عبوری و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از مسافر اتوبوس ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود: در عملیاتی دیگر پس از کسب خبر ازفعالیت یک نفر درزمینه توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی و توقیف خودرو او در جاده قدیم قزوین شدند و در بازرسی از خودرو ۷ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استا گفت در عملیاتی دیگر ماموران این پلیس پس از کسب خبر از فعالیت یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و کسب مجوز قضائی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی خودرو او در جاده قدیم قزوین -رشت شدند و پس از تعقیب وگریز خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ بیگی افزود: در بازرسی از خودرو ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در این پرونده‌ها ۴ سوداگر موادر مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ یک کشته بر جای گذاشت

سرهنگ قدرت حسنی مسئول پلیس راه استان گفت: در کیلومتر ۵۵ آزاد راه ابهر – قزوین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ واژگون که در این سانحه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده فوت شد.

او افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده خودروی پژو ۲۰۶ بوده است.

دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی دریافت اخبار متعدد مبنی بر اینکه فردی در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان اقدام به نگهداری اموال مسروقه می‌کند، تحقیق در این خصوص آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: در پایش‌های اطلاعاتی، مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم اقدام به سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه می‌کند.

او با اشاره به دستگیری متهم، اضافه کرد: از مخفیگاه او تعدادی کالای مسروقه از قبیل: سیم برق، علائم راهنمایی ورانندگی و پایه‌های تابلو راهداری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.