صبح امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه، بانک ملی شعبه تعمیرات توانیر بازگشایی شده و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صبح امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه، شعبه تعمیرات توانیر فردیس با حضور فرماندار شهرستان فردیس و رئیس اداره امور شعب بانک ملی البرز، در محل جدید بازگشایی شده و آغاز به کار کرد.

اسلامیان، رئیس اداره امور شعب بانک ملی البرز با بیان این که در جریان اغتشاشات آبان ماه سال ۹۸ متاسفانه هر سه شعبه بانک ملی در شهرستان فردیس، دچار آسیب صد در صدی شد، گفت: با حمایت‌های مدیران عالی و ارشد بانک ملی و همچنین تاکید استاندار البرز در جهت تسریع راه اندازی مجدد شعب بانک‌ها و صیانت از حقوق شهروندی، در همان هفته های ابتدایی، شعبه مرکزی فردیس با صرف هزینه های بازسازی و خرید تجهیزات رایانه ای، بازسازی و راه اندازی شد.

او افزود: همچنین زیرساخت‌های فعالیت شعبه بلوار شهدای فردیس در طبقه فوقانی شعبه مرکزی فردیس ایجاد و خدمات بانکی به مراجعان و مشتریان شعبه مذکور ارائه می شد.

اسلامیان در ادامه به اهمیت شهرستان فردیس در جهش تولید و افزایش تولیدات خالص و ناخالص داخلی در سطح استان و کشور اشاره کرد و گفت: وجود شرکت‌های دانش بنیان، صنعتی و همچنین دارویی از جمله شرکت‌های هم گروه مپنا، سیناژن، تعمیرات توانیر و... که در سطح کشور به صورت انحصاری فعالیت می‌کنند از دلایل مهم اهمیت شهرستان فردیس است.

او افزود: به همین علت تامین نقدینگی و ارائه انواع خدمات بانکی به این گونه شرکت‌ها از مهم ترین اولویت‌های فعالیت‌های شعبه تعمیرات توانیر است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی البرز، شبکه بانکی را به عنوان پیشران اقتصاد در ارائه انواع خدمات به فعالان اقتصادی دانست و گفت: مجموعه بانک‌های استان به ویژه بانک ملی ایران در ستاد رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی بسیار فعالانه عمل کردند به طوری که اثربخشی را بر کارایی مقدم دانسته و به سودآوری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان البرز در رشد و بالندگی اقتصادی این استان را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.