مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۷ درصدی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۷۲ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی واگذار شد.

او افزود: با توجه به میزانِ واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال ۹۸، این شاخص در مقایسه با سال ۹۷، نزدیک به ۱۷.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فلاح همچنین اظهار داشت: شهرستان‌های بروجن و شهرکرد به ترتیب با ۲۸ و ۲۳ هکتار، بیشترین واگذاری زمین به علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ صنعتی و خدماتی را در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.

او خاطرنشان کرد: بر مبنای آمارنامه، از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تا کنون ۸۲۰ هکتار زمین به دو هزار و ۳۹۹ متقاضی برای ایجاد واحد‌های تولیدی و خدماتی در ۲۱ شهرک و ناحیه‌ صنعتی استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

به گفته او؛  در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند که در ۲۱ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی کلیّه‌ی شرایطِ زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار