همزمان با هفته منابع طبیعی، هشت هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

ایجاد هشت هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در آیین غرس نهال در شهرک صنعتی شهركرد همزمان با هفته منابع طبیعی گفت: طی سال جاری، بیش از هشت هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شد.

او افزود: یکی از رویکرد‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای نیل به توسعه‌ی پایدار، توجه ویژه به فضای سبز و محیط زیست است.

فلاح اضافه کرد: ۲۵ درصد از وسعت هر شهرک یا ناحیه صنعتی به فضای سبز اختصاص می‌یابد که از این میزان، سهمِ شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۱۰ درصد از فازِ عملیاتی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: بر همین اساس، متقاضیان سرمایه گذاری نیز باید ۱۵ درصد از مساحت زمین خود را به فضای سبز اختصاص دهند.

او با اشاره به کمبود آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از روش‌های روزآمد در تأمینِ آب مورد نیاز برای توسعه‌ی فضای سبز، استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است که شرکت شهرک‌های صنعتی استان به همین منظور بستر‌های لازم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار