یکی از اعضای کمپین دانشجویی کمپین " با هم علیه کرونا" در اهواز گفت: حدود ۵۰ نفر از دانشجویان پزشکی به منظور تامین تجهیزات حفاظتی کادر پزشکی و درمانی، این کمپین را تشکیل دادند.

رضا سیلاوی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و عضو کمپین " با هم علیه کرونا " در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای اسفندماه سال ۹۸، کمپینی متشکل از دانشجویان رشته پزشکی به منظور تهیه و توزیع تجهیزات حفاظتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند.

او افزود: کمپین " با هم علیه کرونا " با نظارت و حمایت نادر صاکی متخصص گوش و حلق و بینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و داریوش بیژن نژاد دکترای آناتومی و علوم تشریح و عضو هیئت علمی این دانشگاه فعالیت می‌کند.

دانشجویان پزشکی در اهواز

سیلاوی اظهار کرد: در این کمپین، لباس‌های ایزوله و آنتی وایرال، گان جراحی، ماسک، ملحفه یکبار مصرف، کلاه، کاور و کفش ساعد، عینک، شیلد محافظتی صورت و دستکش تهیه و پس از بسته بندی در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌های قرار می‌گیرد.

عضو کمپین " با هم علیه کرونا " بیان داشت: برای ادامه فعالیت و تامین تجهیزات، از کمپین‌های حمایتی، گروه‌های مردمی، خیرین، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف جامعه دعوت می‌شود به منظور تامین اقلام حفاظتی و جمع آوری کمک‌های نقدی برای تهیه تجهیزات حفاظتی و موردنیاز کادر درمان شامل؛ کارورزان و دستیاران پزشکی حاضر در جبهه مبارزه با کرونا یاری رسان ما باشند.

او در پایان تصریح کرد: خیرین و افرادی که تمایل به کمک بصورت نقدی دارند می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۲۶۷۲۵۲۸۲ به نام مریم شیرخانی واریز نمایند و یا با شماره ۰۹۱۰۶۴۰۲۰۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.