۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت شد/ بهبودی ۱۳۳ نفر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه ۱۱ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده است گفت: از مجموع بیماران مبتلا تاکنون ۱۳۳ نفر از آنان بهبود یافته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۵۲ نفر شامل ۸۳ مرد و ۶۹ زن است.

او افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۵۲ نفر) تاکنون ۱۳۳ نفر از آنان با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۱ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از ۱۱ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، گناوه ۳ مورد، کنگان ۱ مورد، دیر ۱ مورد، جم ۱ مورد، بوشهر ۲ مورد، دیلم ۱ مورد و دشتستان ۲ مورد بوده است.

دکتر کشمیری یادآور شد: رعایت توصیه‌های بهداشتی، عدم حضور در دورهمی و مهمانی از مهمترین اقدامات در جهت پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا بوده و افراد در صورت علامت‌دار شدن باید به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

او ادامه داد: از مردم درخواست می‌کنیم به شایعات در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار حوزه سلامت به‌ویژه کرونا را تنها از سایت و کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری کنند.

۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت شد

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.