گزارش‌های مالی شرکت سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت بر بازار نمایشگر‌های OLED جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۰ تسلط کامل دارد.

تسلط کامل سامسونگ به بازار عرضه OLED جهان در سال ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های جهان، امروزه، فقط به دنبال حرفه‌ای شدن در یک صنعت نیستند و هر کدام راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد تجربه می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها که به غول فناوری جهان تبدیل شده، شرکت سامسونگ در کره جنوبی است که علاوه بر صنعت گوشی و تبلت‌های هوشمند، در صنعت نمایشگر و تلویزیون هم حرفی برای گفتن دارد و ثابت کرده است که یکی از قدرت‌های جهان در این زمینه است.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


بخش تولید نمایشگر سامسونگ (Samsung Display) مدت‌ها است که بر صنعت تولید نمایشگر‌های OLED جهان تسلط دارد و آمار و ارقام نشان می‌دهد که این صنعت برای سامسونگ به هیچ وجه رو به اتمام نیست. بر اساس آخرین نشریه تحلیل بازار، این تولیدکننده کره‌ای بیش از ۹۰ درصد پنل‌های OLED گوشی‌های هوشمند در جهان را در سه ماه اول سال صادر کرده است. البته این میزان فروش نسبت به آمار سال گذشته سامسونگ که میزان ۹۴.۱ درصد را نشان می‌داد، کاهش یافته است.

این گزارش توسط یک شرکت تحقیقاتی به نام Stone Partners تهیه شده است و آمار و ارقامی را از شرکت سامسونگ ارائه می‌دهد. شرکت تولیدکننده نمایشگر‌های سامسونگ مسئولیت تولید و صادرات ۶۱.۶ میلیون پنل نمایشگر را برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده در جهان را بر عهده داشت. این در حالی است که میزان کل سفارش پنل‌های OLED در جهان، ۶۸.۳ میلیون عدد بود. پس از شرکت سامسونگ، شرکت EverDisplay قرار دارد که تنها ۳.۳ میلیون سفارش پنل OLED داشت. این میزان تنها ۴.۹ درصد از کل بازار تولید پنل‌های نمایشگر است.

تسلط کامل سامسونگ به بازار عرضه OLED جهان در سال ۲۰۲۰

به نقل از یک نماینده صنعت تولید پنل‌های OLED، تعداد پنل‌های سفت و سخت OLED که توسط سازندگان چینی تهیه شده‌اند، در حال حاضر ناچیز هستند. انتظارات این است که سامسونگ تسلط بیشتری بر بازار داشته باشد، زیرا این روز‌ها تعداد بیشتری از گوشی‌های میان‌رده و حتی تلفن‌های هوشمند سطح پایین به پنل‌های OLED تجهیز و راهی بازار می‌‎‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار