ساخت ماسک‌های بهداشتی ویژه توسط شرکت اپل

مدیر عامل شرکت اپل اخیرا با انتشار ویدیویی از خود خبر از تولید و انتشار ماسک‌های محافظتی ویژه برای درمانگران داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شکرکت اپل، تیم کوک به تازگی با انتشار یک ویدیو در حساب کاربری توئیتر خود روش جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا را به نمایش گذاشت. بر اساس گفته‌های وی در ویدیوی منتشر شده، شرکت اپل توانسته تا بیش از ۲۰ ماسک بهداشتی را نیز تا به امروز به مراکز مختلف اهدا کرده است.

جزئیات صحبت‌های تیم کوک درباره اقدامات جدید شرکت اپل

تیم کوک در ویدیوی منتشر شده گفت:"شرکت اپل یک کارخانه جدید بنیان‌گذاری کده که تلاش دارد در آن افراد و متخصیصن حوزه‌های طراحی کالا، مهندسی، تیم‌های بسته بندی و همچنین تهیه کنندگان را جمع‌آوری کند تا این گروه‌ها بتوانند با کمک یک‌دیگر ماسک‌های محافظ صورت را برای درمانگر‌ها و مراکز بهداشتی تولید کنند". وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد " اولین ارسال محصولات ما به بیمارستان کایسر در سانتا کلارا صورت گرفت که متعلق به هفته گذشته است. خوشبختانه باید اظهار کرد که واکنش و بازخورد کارکنان این بیمارستان نسبت به ماسک‌های مخصوص ما بسیار مثبت بود".

ساخت ماسک‌های بهداشتی ویژه توسط شرکت اپل

وی همچنین افزود " در بسته‌های ارسال شده تعداد صد عدد ماسک داخل جعبه‌ها قرار داده شده است. هر یک عدد ماسک در کمتر از ۲ دقیقه ساخته می‌شود که کاملا نیز قابل تنظیم هستند. در حال حاضر ما مواد اولیه ساخت ماسک‌ها را از کارخانه‌های چین و آمریکا تهیه می‌کنیم". گفتنی است که شرکت اپل در نظر دارد تا بیش از یک میلیون ماسک را تا آخر هفته جاری به مناطق مختلف ارسال کند. همچنین این شرکت انتظار دارد تا بتواند همواره تعداد ماسک‌های ارسالی خود را در هر هفته بالای یک میلیون عدد نگه دارد.

در حال حاضر این شرکت تنها توانسته تا ماسک‌های محافظ خود را تنها در آمریکا توزیع کند، اما انتظار می‌رود این تجهیزات به زودی به سراسر دنیا نیست برسند. بر اساس گفته‌های تیم کوک، مدیر عامل شرکت فناوری اپل، آن‌ها قصد دارند تا از راه‌های متفاوت و خاص حمایت خود را به جامعه پزشکی و تمامی افراد درگیر ویروس کرونا ابراز کنند.


بیشتر بخوانید: اقدام جدید سامسونگ برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار