مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: حضور در بحران‌ها و جبهه مقابله با ویروس کرونا از رسالت‌ها و وظایف هلال احمر استان است و تا مهار و ریشه کنی این ویروس در میدان مبارزه می‌ماند.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اعضای هلال احمر استان در رابطه با برنامه‌های متنوعی که ستاد مبارزه با کرونا و همچنین وظایف ذاتی این جمعیت، گام‌هایی را به منظور مقابله با این ویروس منحوس برداشته است.

او افزود: برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا در حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف جمعیت هلال احمر خوزستان اجرا کرده است که در حوزه معاونت داوطلبان، نیرو‌های مردمی و جوانان و سایر افرادی که با این جمعیت دارند با کمک حرکت‌های جهادی، سازمان اوقاف و امور خیریه استان و سایر مجموعه‌ها و خانه‌های هلال، تولید ماسک، شیلد و گان اجرا نمود.

خدادادی اظهار داشت: در حال بیش از ۱۰ مرکز تولید ملزومات پزشکی و بهداشتی نظیر؛ ماسک، دستکش، گان و شیلد در نقاط مختلف استان راه اندازی شده اند که تولیدات آن‌ها با تلاش و همکاری نیرو‌های مردمی انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، محصولات تولید شده در اختیار نیرو‌های اورژانس، بیمارستان‌ها و ساکنان مناطق محروم قرار می‌گیرند.

جمعیت هلال احمر خوزستان با برپایی ۷۵ پست در مبادی ورودی و خروجی استان، عملیات غربالگری و تب سنجی افراد را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.