سرهنگ خالقیان با بیان اینکه مدافعان حوزه سلامت مدافعان امنیت کشور هستند گفت: پرستاران و پزشکان رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه قدردانی سپاه استان سمنان از خانواده مدافعان سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت استان و کشور را امری ضروری دانست و گفت: پرستاران و پزشکان کشورمان رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

او با اشاره به حمله بیولوژیکی تهدید زیستی که در کشور و همه جهان رخ‌داده است اظهار داشت: این حمله بیولوژیکی دشمن محور است و نیاز به عزمی همگانی برای شکست کرونا است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تلاش مخلصانه و بی‌دریغ جامعه پزشکی استان سمنان اعم از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های این استان در رسیدگی بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: باید از این تلاش بی‌دریغ و بی‌همتا قدردانی شود.

سرهنگ خالقیان بیان کرد: شکست کرونا با همراهی و همکاری همه اقشار مختلف مردم تحقق می‌یابد؛ بنابراین لازم است مردم نیز به یاری مدافعان سلامت بشتابند تا هر چه زودتر این بیماری مهار شود.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت کشور در خط مقدم مقابله با این جمله بیولوژیکی هستند تصریح کرد: به‌منظور قدردانی از زحمات این تلاشگران و مجاهدان حوزه سلامت استان سمنان دیدار جمعی از پاسداران سپاه استان سمنان به نمایندگی از طرف فرماندهی سپاه استان سمنان با خانواده‌های این مجاهدان و مدافعان سلامت انجام‌شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواذ نجفی
۱۰:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
بسیارعالی