مدیرکل پست استان یزد گفت: استفاده مردم استان یزد از خدمات پست نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است.

روز‌های پرکار پست در روز‌های کرونایی/افزایش ۲۰۰ درصدی استفاده یزدی‌ها از خدمات پستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی‌محمد رحمانی‌پور مدیرکل پست استان یزد با اشاره به خدمات اداره پست استان در ۱۹ روز نخست امسال، گفت: در این مدت حدود ۴۴ هزار مرسوله پستی وارد استان یزد شده که از تعداد، ۲۵ هزار مورد آن بسته و امانت بوده است در حالی که در مدت مشابه پارسال که تنها هشت هزار و ۲۰۰ مورد آن  را بسته و امانات بوده است، شاهد رشد ۲۰۰ درصدی هستیم.

او به مرسولات ارسالی از یزد به سایر استان‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین در ۱۹ روز نخست پارسال حدود سه هزار و ۵۰۰ بسته از یزد خارج شده است که این آمار امسال به هشت هزار و ۵۰۰ مورد رسیده است.

رحمانی پور در ادامه با بیان اینکه  اداره پست استان یزد در روز‌های قرنطینه خانگی خدمات غیرحضوری به شهروندان ارائه می‌دهد، اظهارداشت: مردم می‌توانند با استفاده از سایت بازار الکترونیکی پست به نشانی www.ebazaar-post.ir بدون حضور فیزیکی خرید‌های خود را انجام دهند.

مدیرکل پست استان یزد اضافه کرد: صاحبان کسب و کارهای جدید نیز در صورت تمایل به تعبیه فضایی برای معرفی و فروش اجناس خود به مردم می توانند به اداره کل پست استان یزد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار