مدیرکل پست استان یزد گفت: در شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی، سه دفتر پیشخوان دولت، ۹ دفتر ICT روستایی و پنج نمایندگی پست روستایی کار خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده‌دارند.

شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علی‌محمد رحمانی پور مدیرکل پست استان یزد نیز در دیدار با فرماندار اردکان اشاره به رسالت و جایگاه پست، گفت: هیچ نقطه کوری برای خدمت‌رسانی به مردم از سوی شرکت ملی پست وجود ندارد و خدمات‌رسانی به هر آدرسی که وجود خارجی داشته باشد انجام می‌شود.

وی افزود: در شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی، سه دفتر پیشخوان دولت، ۹ دفتر ICT روستایی و پنج نمایندگی پست روستایی وجود دارد که کار خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده‌دارند.

رحمانی پور ادامه داد: بر اساس مستندات و بخشنامه‌های قانونی که وجود دارد دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برخی از فعالیت‌های خود را با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در ادارات پست شهرستان‌ها، برون‌سپاری کنند و این فعالیت‌ها را به پست واگذار کنند.

وی گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از این فرصتی که از سوی پست فراهم‌شده است به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: طرح جی‌نف به‌ عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی از سوی شرکت ملی پست در حال اجرا است که بر اساس آن آدرس‌دهی مشترک و استاندارد برای هر مکانی فراهم می‌شود و لازمه موفقیت در این کار همکاری همه دستگاه‌های متولی خدمات رسان است.

رحمانی پور با اشاره به نیاز مردم به سرویس‌های جدید در زمینهٔ کسب‌ و کار، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۰ نوع سرویس پستی ارائه می‌شود و سعی می‌شود با توجه به نیاز‌های جامعه این سرویس‌ها نیز ارائه شودهمچنین خرید و فروش اینترنتی از جمله خدمات و سرویس‌های جدید شرکت پست است که برای رفاه حال مردم راه‌اندازی شده است.

استفاده از ظرفیت هاو پتانسیل های موجود در زمینه خدمات پستی

هادی مقیمی فرماندار اردکان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره پست شهرستان برای خدمت‌ رسانی به مردم، افزود: اداره پست در زمینهٔ خدماتی که می‌تواند ارائه کند ظرفیت بیشتری دارد و اکنون از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به صنایع و معادن موجود در شهرستان اردکان و رشد جمعیتی که وجود دارد می‌توان طرح‌ها و خدمات نوین و بیشتری از پست ارائه کرد و با کاهش تعرفه‌های پستی و فروش بیشتر درآمد بیشتری را هم‌کسب کرد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: اعتماد به پست وجود دارد پست، بسیاری از کار‌ها را راحت و آسان کرده و کار‌های مفید آن نیزماندگار است.

وی تصریح کرد: پست می‌تواند در کاهش آلایندگی هوا و آلودگی‌های صوتی نقش مؤثری داشته باشد و با کاهش سفر‌های درون‌شهری هزینه‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پست ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.