بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی J6 به اندروید ۱۰ مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عرضه شدن بروزرسانی‌های مختلف برای گوشی‌های هوشمند یکی از بهترین اتفاقاتی است که رخ می‌دهد؛ زیرا با عرضه شدن بروزرسانی‌های جدید می‌توان به قابلیت‌های دیگری دست پیدا کرد که پیش از آن در دستگاه وجود نداشته‌اند.

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که تا سال‌ها برای دستگاه‌های خود بروزرسانی جدید منتشر می‌کند. به تازگی خبری از انتشار بروزرسانی برای یکی از گوشی‌های نسبتا قدیمی‌تر سامسونگ منتشر شده است که صاحبان آن را خوشحال می‌کند.

دریافت آخرین نسخه اندروید توسط سامسونگ گلکسی J6

سامسونگ گلکسی J6 را با اندروید ۸.۰ اورئو در مه سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. این دستگاه در آوریل گذشته به نسخه ۹ پای اندروید مجهز شد و اکنون در حال دریافت آخرین نسخه عرضه شده از سیستم‎‌عامل مذکور است. به نظر می‌رسد این بروزرسانی عظیم خاتمه دهنده موارد این چنینی در آینده است. این یعنی به احتمال خیلی زیاد دیگر نسخه اندروید این دستگاه تغییر زیادی نمی‌کند.

اطلاعات بیلد جدید اندروید ۱۰ برای گوشی سامسونگ

بیلد جدید اندروید دارای کد J600GUBU6CTC8 است و با رابط کاربری One UI 2.0 و پچ امنیتی ۲۰۲۰ همراه خواهد بود. در حال حاضر فهرست تغییرات جزئی در مورد این بروزرسانی در دسترس نیست اما شما می‌توانید انتظار قابلیت‌های معمولی اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 را داشته باشید.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6 


بروزرسانی گلکسی J6 به جدیدترین نسخه اندروید

اطلاعات انتشار جدیدترین بروزرسانی گلکسی J6

اکنون بروزرسانی اندروید ۱۰ این دستگاه در پاناما برای مدل‌هایی با کد SM-J600G در حال عرضه شدن است. اما مطمئنا به زودی دستگاه‌های بیشتری در مناطق دیگر به این بروزرسانی دسترسی پیدا می‌کنند.

اگر در پاناما زندگی می کنید، طی چند روز آینده بروزرسانی سریع برای Galaxy J6 خود دریافت خواهید کرد ، اما می توانید با رفتن به بخش تنظیمات> فهرست به روزرسانی نرم افزار دستگاه خود ، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار