دستگیری منتشر کننده اکاذیب درباره ویروس کرونا در کرمان

با اخبارانتظامی استان کرمان در بیستم فروردین ماه ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۹ هزار و ۸۱۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: این اقلام به سبب  دارا نبودن مجوز‌های گمرکی علاوه بر زیان‌های اقتصادی می‌توانند عامل انتشار هر نوع ویروس و بیماری نیز باشند.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به تلاش مضاعف تمام مجموعه انتظامی استان به ویژه پلیس امنیت اقتصادی در این روز‌های مقابله همه جانبه با شیوع ویروس کرونا، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از ۳ باب انبار ۴۹ هزارو ۸۱۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی شامل؛ انواع رنگ مو، شامپو، مسواک، سایه چشم و برخی اقلام بهداشتی دیگر که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه این اقلام برابر نظر کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد قیمت و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، تصریح کرد: در شرایط کنونی که تمام بدنه جامعه درگیر شیوع ویروس کرونا بوده پلیس نیز بنا به وظایف ذاتی خود با جدیت در عرصه مبارزه با ورود کالای قاچاق تلاش می‌کند.

دستگیری عامل انتشار فایل صوتی و متن‌های دروغین ویروس کرونا

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فایل‌های صوتی و متن‌هایی کذب درمورد بیماری کرونا در عملیات پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"با اشاره به تشدید رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی در این روز‌های مقابله با کرونا، گفت: در پی انتشار فایل‌های صوتی متعدد و متن‌هایی در خصوص ویروس کرونا در بستر شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام، یک نفر عامل انتشار دهنده این فایل‌های ساختگی و کذب شناسایی و دستگیر شد و به جرم خود مبنی بر تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت به انگیزه جلب توجه و افزایش دنبال کننده در اینستاگرام اعتراف کرد.

او با اشاره به مجازات‌های حبس و شلاق برای انتشاردهندگان مطالب کذب به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی از عموم شهروندان خواست: اخبار موثق در تمام زمینه‌ها را از سایت‌های رسمی دنبال کنند و هرگز خواسته یا ناخواسته، مطالب دروغین و مورد دار را در فضای مجازی نشر و بازنشر ندهند.

کشف ۲۰۰ کیلو تریاک توسط قرارگاه عملیاتی ابوذر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماًموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش" زهکلوت"خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبرگفت: ماموران پایگاه شهید "فرزان پنگ"یگان تکاوری ۱۱۵ بخش زهکلوت در حال کنترل و پایش خودرو‌های عبوری از یک دستگاه وانت مزدا که حین فرار با تیراندازی دقیق ماموران به لاستیک هایش، متوقف شد، ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند که راننده این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار