رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در خانه بمانید تا زنجیره کرونا قطع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به ابتلای دو خانواده به ویروس کرونا گفت: متأسفانه در شرایطی شاهد شیوع‌های این چنینی هستیم که حتی در صورت لزوم حضور فردی از اعضای خانواده در بیرون منزل، رعایت فاصله فیزیکی او با سایر افراد و حتی رعایت این نکته از سوی سایر افراد خانواده توصیه می‌شود.

او افزود: در کنار رعایت نکته طلایی و مؤثر در خانه ماندن برای قطع زنجیره کرونا، مردم را از دید و بازدید‌های خانوادگی و فامیلی کوچک نیز منع می‌نمائیم.

شیرانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مسئولیت فردی یکایک افراد جامعه دانست و اضافه کرد: هرگونه تجمع و دورهمی فامیلی با داشتن حس مسئولیت اجتماعی افراد در تناقض است.

او ادامه داد: در دید و بازدید و رفت و آمد ها، افراد بدون داشتن هیچ گونه علایم و یا با داشتن علایم خفیف سرماخوردگی می‌توانند ناقل بیماری برای سایر افراد خانواده و اقوام و آشنایان خود باشند و با بروز علایم حاد و تهدید جان افراد دارای بیماری زمینه‌ای و پرخطر، برای همیشه عذاب وجدان عدم رعایت نکات بهداشتی برای افراد باقی بماند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۳:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ما دوماهه تو خونه ایم ولی دولت کاری نکرد همه رو تو خونه نگه داره پس حالا حالا ها خونه ایم وامیدی به بیرون اومدن نیست انگار