ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر، تعطیلی فعالیت قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  از موافقت شورای اسلامی شهر با ادامه تعطیلی فعالیت قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت: پیش از این تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطار شهری تا ۲۳ فروردین از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تصمیم گیری در خصوص ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت پس از این تاریخ به شهردار مشهد تفویض شده بود.

او تصریح کرد: برای تصمیم گیری در این خصوص، موضوع در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که صبح امروز با حضور شهردار مشهد برگزار شد، بررسی و مصوب شد، تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطارشهری تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد.

کاظمی ادامه داد: همچنین مقرر شد که شهرداری مشهد هفته آینده لایحه‌ای در خصوص ادامه تعطیلی اتوبوسرانی و قطار شهری یا تعطیلی قطارشهری و فعالیت محدود اتوبوسرانی و یا بلعکس به همراه چگونگی فعالیت و ساعت خدمات دهی در صورت فعال شدن خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطارشهری به شورای شهر ارائه دهد که این لایحه ظرف هفته آینده به شورا ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا راهکاری پیداشه که هرکسی باتوجه به ساعت سرکار رفتنش بتونه با اتوبوس رفت و آمد کنه...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
یه فکر اساسی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
امید ابراهیم زاده
۱۰:۱۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
کار بسیار خوبی و مفیدی است
چون اتوبوس و مترو ومینی بوس باعث انتشار و پخش ویروس میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
پس کارمندانی و کارگرانی که سر کار بروند چه کار کنند چقدر باید پول کرایه تاکسی بدهند