علاوه بر صنف‌هایی که پیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می‌کردند، فهرست صنف‌های دیگر مجاز به فعالیت در فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: علاوه بر صنف هایی که پیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می‌کردند، ۳ صنف دیگر از شنبه ٢٣ فروردین می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

بر این اساس صنف های خشکشویی ها، عینک سازی‌ها و فروشگاه‌های فروش سموم دفع آفات نباتی در استان از شنبه ٢٣ تا ٣٠ فروردین مجوز فعالیت کسب کرده‌اند.

او ادامه داد: مشاغلی که پیشتر فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود، همچنان ممنوع هستند تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام گیرد.

عبدالرضا قاسم پور تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان فارس کماکان در حال اجرا است و هیچ گونه خللی در راستای اجرای این طرح که هدف از آن قطع زنجیره‌ی شروع ویروس کرونا است، ایجاد نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اضافه کرد: یکی از اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل ورودی شهر‌ها است؛ از این رو کنترل ورودی شهر‌ها در استان فارس همچنان اجرا خواهد شد و اجازه ورود افراد به شهر‌های استان از جمله کلان شهر شیراز داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار