امام جمعه آبدان گفت: مسئولان به بهانه ویروس کرونا نباید از زیر حل مشکلات مردم شانه خالی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه آبدان گفت: مسئولان به بهانه ویروس کرونا بسیاری از مشکلات مردم را فراموش کرده‌اند و این ویروس نباید باعث چنین کم کاری‌ها و نواقص شود.

او، با اشاره به اینکه در بخش آبدان مشکلات متعددی وجود دارد، افزود: بیشتر کوچه‌ها در این بخش هنوز آسفالت نشده و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه آبدان، با اشاره به فرسودگی شبکه‌های آب، ادامه داد: این مشکل باعث شده که مرتب خطوط نیازمند تعویض باشند.

کارگر عنوان کرد: جا‌هایی در آبدان سراغ دارم که شش ماه است آب در حال هدر رفتن است و با توجه به کمبود آب و افزایش مصرف به علت گرم شدن هوا، رسیدگی به این امور بسیار مهم است.

او، کمبود اعتبار برای بهبود مبلمان شهری گفت: نداشتن بودجه برای ما که در یک منطقه اقتصادی نزدیک به عسلویه هستیم قابل قبول نیست. باز هم عوارض آلایندگی به ما تخصیص نمی‌دهند. چرا آنچه که متعلق به شهرستان دیر است جای دورتر اختصاص بدهند؟

امام جمعه آبدان افزود: پارسال عوارض آلایندگی به شهرستان دیر اختصاص داده نشده و ما از مسئولان استان گلایه‌مند هستیم و باید این مسئله برای امسال حل شود. قبل از اینکه این اتفاق رخ دهد امامان جمعه این حرف را گوشزد کرده بودند.

کارگر عنوان کرد: اگر قرار باشد شهر و بخش آبدان و همچنین شهرستان دیر توسعه پیدا کند لازمه‌اش این است که از همین بودجه عوارض آلایندگی مقداری هم به ما تزریق شود که اینجا هم رشد کند.

او همچنین بر بهبود شرایط و امکانات بوستان‌ها و ایجاد بوستان بانوان در این بخش تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.