رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان از تولید روزانه الکل، ماسک، ژل و محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح توسط شرکت‌های فناور مستقر در این پارک خبر داد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودرضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر شش شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری لرستان مشغول تولید الکل، ماسک، انواع محلول‌ها و ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح هستند که تاکنون در حدود ۸۰ هزار لیتر الکل، ۳۸ هزار ماسک، و ۲۰۰ هزار لیتر ژل و محلول ضد عفونی کننده تولید کرده اند.

او افزود: با توجه به دستور وزیر محترم علوم مبنی بر حمایت از واحد‌های فناور و دانش‌بنیان در تولید محصول یا خدمات موثر در مقابله با ویروس کرونا، این پارک علم و فناوری همکاری و حمایت‌های لازم را از این واحد‌ها انجام می‌دهد.

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات پارک علم و فناوری لرستان طی روز‌های اخیر، پشتیبانی و حمایت از استارتاپ‌های بومی فعال بود که در همین راستا شرکت دانش بنیان محاسبات نرم فناوری اطلاعات و ارتباطات آرکا موفق به تولید سامانه نوبت‌دهی آنلاین شده که افراد می‌توانند در منزل، محل کار و یا مکان دیگری که هستند از سیستم نوبت‌دهی آنلاین استفاده کنند و نوبت خود را رزرو کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار