مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایام کشیک نوروز سال ۹۹، از فعالیت مراکز بهداشت شهری و روستایی و ستاد شهرستان‌ها به صورت روزانه بازرسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رضا ابراهیمی مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایام تعطیلات، از مراکز بهداشتی شهری و روستایی و مراکز ۱۶ ساعته شهرستان ها، بازدید‌هایی در چند نوبت انجام و وضعیت این مراکز از لحاظ حضور پزشک کشیک در مرکز، فعالیت پرسنل، وضعیت غربالگری  بررسی شد.

ابراهیمی افزود: وضعیت مراکز چهار بید، سنخواست، مراکز شهری و روستایی فاروج، آشخانه و مهمانک در این بازدید‌ها مطلوب ارزیابی شد.

او اظهار  کرد: به برخی از مراکز شهری و روستایی و ستاد شهری نیز تذکراتی داده شد که این نقایص با پیگیری مسئولین مراکز و فرمانداری‌ها تا حد زیادی مرتفع شده است.

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی در ادامه سخنان خود از اهداء بیش از ۱۰۰۰ ماسک به مرکز بهداشت روستای چهاربید توسط خیرین خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا آماده دریافت و همکاری با خیرین به منظور کمک به مراکز روستایی و شهری هستیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.