رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سه منطقه پرخطر انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توسط مجریان بهداشتی شناسایی و مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،محمد کاکاوند رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سه منطقه پرخطر انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توسط مجریان بهداشتی شناسایی و مشخص شده است.

کاکاوند  افزود: به منظور شناسایی بیشتر مبتلایان به ویروس کرونا مرکز۱۶ ساعته در درمانگاه شهید باهنر بروجرد راه اندازی شده است.

او اظهار داشت: با راه اندازی این ایستگاه شناسایی مبتلایان به ویروس سرعت بیشتری گرفته و هم اکنون ۲ محله قآنی و انتهای خیابان ۳۰ متری و همچنین روستای فلک الدین به عنوان مناطق پرخطر شناسایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به عدم حذف مسافرتها، دید و بازدید‌های ایام نوروز و خرید و حضور در بازار بیان کرد: پیش بینی شده بود که انتشار ویروس کرونا به پیک خود برسد و بدون شک اینگونه که شاهد افزایش آمار مبتلایان و رسیدن به وضعیت قرمز هستیم قطعا آخر فروردین پیک بیماری در بروجرد است.

کاکاونداضافه کرد: باید توازنی بین بیماریابی، بستری، امکانات و تجهیزات بیمارستان و توانمندی نیرو‌ها و کادر پرستاری و پزشکی باشد.

او تاکید کرد: همه مسایل پیرامون بیماری کرونا مطرح می‌شود و در اختیار مسوولان استانی و شهرستانی قرار داده می‌شود تا بهترین تصمیمات و برنامه ریزی‌ها را برای مهار این بحران اتخاد شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تاکید کرد انتظار می‌رود مردم جز برای کار‌های ضروری از منزل با رعایت نکات بهداشتی خارج نشوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار