معاون استانداری لرستان خبر داد؛

خط تولید دستکش یکبار مصرف در لرستان راه اندازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: خط تولید دستکش یکبار مصرف جهت تامین نیاز مردم استان راه‎اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: خط تولید دستکش یکبار مصرف جهت تامین نیاز مردم استان راه‎اندازی شد.

اسد عبدالهی روز سه شنبه در بازدید از کارخانه‌های صنایع پزشکی و بهداشتی افرند و داروسازی دانا کاسیان لرستان با بیان اینکه تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به خوبی در حال انجام است، افزود: همکاری مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

او اظهار داشت: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و بخش مهمی از این اقلام در داخل خود استان تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بیان کرد: در بحث تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشوی دست نیاز استان تأمین و به مرحله‌ای رسیدهایم که اقلام مورد تقاضای استان‌های دیگر را نیز تولید می‌کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ماسک به عنوان یکی دیگر از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم توسط تولید کنندگان داخلی تأمین و به اندازه کافی در داروخانه‌های سطح استان به تفکیک توزیع میشود.

او یادآور شد: از دیگر مشکلات استان کمبود دستکش یکبار مصرف است که با آغاز به کار اولین واحد تولیدی استان، نیاز شهرستان خرم‌آباد تأمین شده و با اقدامات انجام گرفته طی چند روز آینده یک خط تولید جدید راه اندازی و اقدام به تهیه این کالا برای تهیه نیاز تمام شهرستان‌های استان خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: نیاز استان به اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و پزشکی به عنوان اولویت اول و نیاز سایر مردم استان در مرحله بعدی است که بخش عمده‌ای از این اقلام تأمین شده و ما بقی نیاز مردم از خارج استان تهیه و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سطح کیفی پایینه یه مقدار باید کیفیت رو ببرند بالا