رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جهت جلوگیری از زمینه‌های شیوع کرونا ویروس، کلیه کلاس‌های آموزشی مراکز جهاد دانشگاهی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، صادقی رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: آموزش‌های آنلاین و مبتنی بر فناوری با تغییرات اساسی که در مفهوم کلاس‌های فیزیکی ایجاد شده است، محدودیت‌ها را از بین برده‌اند و امروزه با پیشرفت فناوری، افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش‌ها استفاده کنند.

او افزود: کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن محدودیت‌های زمانی و مکانی برای شرکت‌کننده‌ها وجود ندارد و استاد و دانشجو می‌توانند در فضای اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند به‌راحتی سؤالات خود را مطرح کنند و استاد پاسخ دهد. اظهار کرد: با استفاده از کلاس‌های آنلاین در وقت افراد صرفه‌جویی و از هزینه‌های بالا جلوگیری می‌شود؛ ضمن اینکه دسترسی افراد به کلاس‌های آموزشی بدون محدودیت مکانی و از طریق اینترنت وجود دارد.

او اظهار کرد: در کلاس‌های آنلاین جهاددانشگاهی استان امکان ضبط کردن کلاس‌ها و مشاهده مجدد و امکان نظارت خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین وجود دارد.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.