معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در طرح «صبح صادق»، کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا جمع آوری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اجرای طرح نذر «صبح صادق» فت: با توجه به پیش روبودن نیمه شعبان و شرایط کنونی کشور که برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن امکان پذیر نیست، هم استانی‌ها می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا به شماره حساب مختص این کار واریز کنند و یا به خانه‌های هلال تحویل دهند.

ارجینی ادامه داد: شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیران جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت بابت کمک‌های نقدی اعلام می‌شود و مبلغ حاصل از کمک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان صرف خرید و تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز برای درمان این بیماران خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گفت: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی انجام می‌شود، یک فرصت مناسب است تا خیران و هم استانی‌ها ضمن ابراز همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بخشی از آلام بیماران مبتلا به کرونا را برطرف کنند.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار