معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۱۱ ماه امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است، گفت: مرکز نیکوکاری در محله‌های مختلف و با حضور و مشارکت افراد ساکن و فعال در آن محله شکل می‌گیرد از این رو شناسایی افراد نیازمند و افراد دارای توانایی مالی برای کمک به محرومان با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در استان قزوین در حال رشد هستند به طوری که تعداد این مراکز در ۹ ماه امسال به ۳۶ مرکز رسید که نسبت به ۲۴ مرکز مدت مشابه پارسال از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

فرهادی اظهارکرد: مراکز نیکوکاری به واسطه فلسفه مردمی بودنشان دارای تعهدات اداری و الزام به رعایت مقررات اجرایی کشور نیستند، ولی اصل وجود نظم در کار‌ها بسیار مهم است و این مراکز باید با ثبت و ضبط دقیق فعالیت هایشان اعتماد مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی خویش ارتقاء دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار