در مدت اجرای طرح نوروزی از ۲۸ اسفنده سال گذشته میزان کشفیات در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی استان کردستان هم گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی از ۲۸ اسفنده سال گذشته میزان کشفیات در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی کردستان اظهار داشت: ۱۱۴ درصد از وقوع سرقت‌ها در استان هم در این مدت کشف شده که نشان می‌دهد برخی از سرقت‌های کشف شده مربوط به قبل از اجرای طرح است.

او یادآور شد: این موفقیت در تعامل پلیس آگاهی با سایر بخش‌های انتظامی و امنیتی و همچنین با همکاری مردم امکان‌پذیر شده است که ضروری است هم از نیرو‌های مختلف نظامی و امنیتی و هم از مردم تشکر کرد.

سرهنگ فاتحی افزود: از لحاظ شاخص کشف به کشف هم استان کردستان در کشور رتبه دوم را کسب کرده است که بسیار شرایط مناسبی را نشان می‌دهد.

او گفت: در روز‌های اخیر برخی افراد تحت عنوان تبعه خارجی به مردم برای تبدیل ارز به ریال رجوع می‌کنند که در واقع قصد سرقت به روش کف‌زنی دارند.

سرهنگ فاتحی افزود: این افراد به محض اینکه پول را برای تبدیل به آن‌ها نشان می‌دهند آن را به سرقت می‌برند بنابراین شهروندان به هیچ وجه به چنین افرادی اعتماد نکنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.