یکی از نمایندگان ائتلاف فتح سرقت محموله‌های ماسک کشورهای دیگر از سوی آمریکا را با غارت ثروت عراق در سال ۲۰۰۳ مقایسه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق مصادره ماسک‌های آلمان توسط آمریکا را به غارت ثروت‌ عراق در سال ۲۰۰۳ تشبیه کرد.

«همام التمیمی» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: مصادره محموله ماسک‌هایی که از تایلند در حال انتقال به آلمان بود مانند به سرقت بردن ثروت‌ عراق توسط آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۳ است.

وی اظهار داشت: برخی از نمایندگان و فراکسیون‌های عراق به آمریکا متکی هستند در حالیکه این کشور قابل اعتماد نیست و به وعده‌های خود عمل نمی‌کند، زیرا آمریکا کشتی حامل ماسک‌ها و تجهیزات پزشکی را که از تایلند در حال انتقال به آلمان بود به سرقت برد و آن‌ها را مصادره کرد.

         بیشتر بخوانید:

ماجرای سرقت ماسک‌ها و تجهیزات پزشکی کشورهای مختلف از سوی آمریکا این روزها در رسانه‌های مختلف خبری جنجال‌برانگیز شده است. شبکه تلویزیونی روسیا الیوم روز گذشته اعلام کرد جنگ ماسک‌ها، نقاب از آن روی دیگر برخی کشور‌های مدعی دموکراسی کنار زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار