۷۲ هزار نفر از جاذبه‌های استان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی دیدن کردند.

بازدید مجازی از جاذبه‌های چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۵ اسفند سال‌۹۸ تاکنون، افزون بر ۷۲ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری این استان به‌صورت مجازی دیدن کرده‌اند.

او افزود: روزانه به‌طور میانگین سه هزار گردشگری مجازی از جاذبه‌های استان از طریق مراجعه به سایت و شبکه‌های مجازی زیر نظر این اداره کل بازدید کردند.

جوادی اضافه کرد: معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان در فضای مجازی به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور فیزیکی گردشگران در این مکان‌ها انجام شد.

او، چهارمحال و بختیاری را یکی از مناطق مهم طبیعت‌گردی ایران بیان کرد و گفت: در این برنامه تالاب‌ها، آبشارها، رودخانه‌ها، بنا‌های تاریخی، سدها، موزه‌ها، قلعه‌ها، پل‌ها، صنایع دستی، موسیقی‌های محلی، آیین‌های بومی و سایر جاذبه‌های مرتبط با طبیعت، تاریخ و گردشگری این استان به مردم معرفی شده است.

جوادی ادامه داد: دیدار از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی از طریق مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی chb.mcth.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار