سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از سیر نزولی ویروس کرونا در لارستان خبر داد.

رضایی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا نه تنها در ۲۴ ساعت گذشته که ۳ روز گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان ثبت نشده، اما همچنان موارد مشکوکی داشته ایم که نمونه برداری از طریق سیستم بهداشت و بیمارستان انجام شده است.

او با بیان اینکه امروز سومین پرواز خارجی به فرودگاه بین المللی لارستان وارد می‌شود، تصریح کرد: قبل از بحث کرونا یک پایگاه بهداشتی در فرودگاه آیت الله آیت اللهی (ره) لارستان مستقر بوده است که بعد از شروع بحث کرونا با دقت و حساسیت بیشتر پایش مسافران اعم از پرواز‌های داخلی و خارجی با توجه به شرایط منطقه صورت گرفته است.

رضایی اضافه کرد: مسافرانی که از طریق فرودگاه لارستان وارد کشور می‌شوند مورد غربالگری با تب سنجی، شرح حال گیری و بررسی وضعیت بالینی قرار می‌گیرند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از مسافران درخواست کرد: در قرنطینه خانگی بمانند و چنانچه علامت دار باشند مشابه یک بیمار مشکوک با آن‌ها برخورد شده و در فرایند درمان قرار می‌گیرند و در غیر این صورت به قرنطینه خانگی می‌روند و مورد پایش فعال واحد واگیر معاونت بهداشتی خواهند بود.

تاکنون ۵۲  نفر در لارستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

لارستان در فاصله ۳۳۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار