رییس کمیته امداد دالاهو گفت: ۱۲ مددجو تحت حمایت امداد مشغول به فعالیت در ۳کارگاه راه اندازی تولید ماسک هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس کمیته امداد دالاهو گفت: ۱۲ مددجو تحت حمایت امداد مشغول به فعالیت در ۳کارگاه راه اندازی تولید ماسک  هستند که یک کارگاه در ریجاب و ۲مورددرسطح شهر است.

 بهرامی با اشاره به حضورمیدانی مشاوران امداد د رمنازل و ارتباط تلفنی با خانواده‌های مددجویان با اولویت زن سرپرست به تعداد۳۶۰مورد گفت: هم چنین ۳۴۰بسته وموادبهداشتی شامل مایع دستشویی مایع ظرفشویی محلول ضدعفونی در بین مددجویان توزیع شده است.

او از توزیع ۷۵۰عددماسک درسطح شهرباهمت سپاه بسیج به مددجویان شهری خبر داد و افزود: ۱۵۰۰عددماسک به مددجویان امداددرسطح شهرریجاب وروستا‌های تابعه ریجاب با همت شهردارریجاب و سپاه توزیع شده است.

به گفته بهرامی  ۱۵کیسه آردو۲۰کیسه برنج به زنان سرپرست خانواده ازنظرمعیشتی در مضیقه بودند اهدا شد.

او ادامه داد: ۸۰سبدغذایی به نیازمندان دارای کودک سوء تغذیه زیر۵سال با ارزش هرسبد ۱۵۰هزارتومان توزیع شده است.

 

 

ارائه آموزش اشتغالزایی و کار آفرینی به ۹۵۳ نفر از مددجویان 

 

سید مهدی حجازی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه از مهارت آموزی و فراهم نمودن زمینه‌های اشتغال خانواده‌های تحت پوشش در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: تعداد ۳۰۰ نفر مددجویان این اداره از مهارت‌های حرفه‌ای و کاربردی شامل: {آموزش خیاطی، آرایشگری مردانه و زنانه، رایانه و مکانیکی، شیرینی پزی؛ کیک پزی، کمک پرستاری، طلا و جواهر سازی، پرورش زنبور عسل، قالیبافی، نجاری و منبت کاری، ریخته گری فلزات، حسابداری، پرورش قارچ، آشپزی } بهره‌مند شده اند.

حجازی ادامه داد: در سال گذشته به منظور افزایش بازدهی ۲۰۷ نفر از مجریان طرح با آموزش‌های پایدار سازی  گذراندند و در این مدت کارگاه‌های آموزش‌های مقدماتی (ایجاد انگیزه اشتغالزایی و کارآفرینی) برای ۴۴۶ نفر از مددجویان مستعد اشتغال برگزار گردید.

او گفت: در مجموع در سال گذشته ۹۵۳ نفر از مددجویان مستعد اشتغال این نهاد با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از دوره‌های آموزشی متنوعی بهره‌مند شده‌اند.

 

پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان 

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب اعلام گفت: طی ۱۲ماهه سال ۱۳۹۸مبلغ ۲۰ میلیارد و ۸۴۰میلیون ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

بیگزاده افزود:از این مبلغ ۱۱میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال بابت پرداخت وام کار گشایی با حداکثر سرانه ۵۰میلیون ریال و مبلغ ۴میلیارد و ۷۹۰میلیون ریال جهت پرداخت وام خود اشتغالی با سرانه ۳۰۰میلیون ریال پرداخت شده است.

او  ادامه داد: ۳ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال جهت تسهیلات وام در حوزه مسکن و ساختمان جهت بهسازی و خرید مسکن شهری و مبلغ ۷۰۰میلیون ریال جهت تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن پرداخت شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.