مجللی: تعویق مسابقات المپیک برای ورزشکارانی که در میدان نبودند یک فرصت است

مربی تیم ملی آب‌های آرام گفت: موضوع تعویق مسابقات المپیک می‌تواند یک فرصت دوباره برای ورزشکار‌انی باشد که تاکنون نتوانسته‌اند خودشان را نشان دهند.

مجللی :تعویق مسابقات المپیک برای ورزشکارانی که در میدان نبودند یک فرصت استمهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باتوجه به این که همه اعضای تیم ملی آب های آرام در منازل خود هستند، باشگاه‌ها هم تعطیل است و در محیط بیرون از خانه برای تمرین نمی‌توانند حضور داشته باشند، اما قایقرانان در خانه تمرینات خود را انجام می‌دهند. من هم از طریق فضای مجازی با آن‌ها در ارتباط هستم .

مجللی گفت: در حال حاضر ورزشکاران در طول روز ۲ جلسه در خانه تمرین می‌کنند که یک وعده صبح و یک وعده بعدازظهر است. درکل روزی ۴ ساعت تمرین دارند.

او با بیان اینکه هنوز تاریخی برای مسابقات انتخابی المپیک تعیین نشده است، افزود: اواخر سال گذشته باتوجه به آنکه مقرر شده بود که به مسابقات اعزام شویم، ۳ نفر در بخش کانو کانادایی و ۵ نفر نیز در بخش کایاک قرار بود به مسابقات انتخابی المپیک بروند که با شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌ها به هم ریخت.

مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با اشاره به تعویق زمان المپیک، گفت: تعویق زمان المپیک باتوجه به موضوع کرونا، یک موضوع جهانی بوده و روی عملکرد همه ارگان‌ها تاثیر گذاشته است. هدف ما مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند بود که یک سری تمرینات خاصی را انجام می‌دادیم و قرار بود فروردین‌ماه در تایلند برگزار شود. همه ورزشکار‌ها فشار تمرینی زیادی را متحمل شدند و منتظر بودند تا خودشان را محک بزنند و نتیجه خیلی خوبی را کسب کنند. اما همه مسابقات متوقف و کلا تمرینات مختل شد و کسی نتوانست تمرینی انجام دهد. این موضوع می‌تواند یک جنبه منفی در خصوص روحیه ورزشکار‌ها باشد.

مجللی ادامه داد: اما جنبه مثبت این موضوع هم می‌تواند یک فرصت دوباره برای ورزشکار‌انی که نتوانسته‌اند تا الان خودشان را نشان دهند یا در میدان نبودند باشد، آن‌ها می‌توانند دوباره شروع کنند و خودشان را محک بزنند و با جدیت بیشتری مسیر خودشان را ادامه دهند تا بتوانند انشاالله نتایج بهتری را کسب کنند.

او با اشاره به سلامت اعضای تیم ملی آب‌های آرام، افزود: بانوان تیم ملی آب‌های آرام  همگی در خانه در سلامت هستند و تاکنون مورد مبتلا به ویروس کرونا در میان آن‌ها گزارش نشده است.

مربی تیم ملی آب‌های آرام گفت: امیدوارم همه مردم با کمک هم کاری کنند تا زودتر زنجیره این ویروس قطع شود. اگر توجهی به این موضوع نشود آسیبش به همه جامعه خواهد رسید، از کادر پزشکی و درمانی و تمامی افرادی که در امر مبارزه با این ویروس در صحنه حضور دارند تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار