سرمربیان تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا که در بیشتر نقاط کشور گسترش یافته، لغو شد و همچنین به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی در سراسر کشور، به دنبال این موضوع سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت مسابقه فینال لیگ برتر بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان را لغو و به زمان دیگری موکول کند. این مسابقه ابتدا قرار بود اواسط اسفندماه برگزار و تکلیف تیم قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ هم قرار شد تا قبل از تعطیلات عید نوروز مشخص شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقه فینال لغو شد و هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این بازی از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید: واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت‌های جام حذفی


در این میان سرمربیان هر یک از ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بر این عقیده‌اند که برگزاری فینال آن هم بعد از پایان شکست کرونا کمی سخت خواهد بود، زیرا هر یک از ۲ تیم پس از حدود ۲ ماه بازی نکردن قرار است در فینال برابر هم قرار بگیرند و شاید این امر موجب شود بازیکنان هر ۲ تیم که در ترکیب خودشان از ملی پوشان زیادی هم برخوردار هستند باعث به وجود آمدن آسیب دیدگی در بین این بازیکنان شود. به همین دلیل سرمربیان این ۲ تیم معتقد هستند که سازمان لیگ برتر فوتسال می‌تواند دیدار فینال را در زمان بهتری و حتی این بازی را پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برگزار کند.

به دنبال این موضوع حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط برگزاری مسابقه فینال برابر مس سونگون، اظهار داشت: با توجه به آنکه بازیکنان هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان حدود ۷۰، ۸۰ روز از شرایط مسابقه به دور بودند به نظر من بازی فینال از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود و ممکن است هر یک از تیم‌ها فقط بتوانند بر اثر اتفاق پیروز مسابقه شوند. به اعتقاد من اگر سازمان لیگ برتر فوتسال بتواند مسابقه فینال را پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برگزار کند، خیلی بهتر است، زیرا تا آن موقع هم خطر ویروس کرونا از کشور دور شده و هم اینکه هر ۲ تیم می‌توانند با آمادگی بهتری پا به بازی فینال بگذارند. به هر حال این پیشنهاد من است و امیدوارم که سازمان لیگ برتر فوتسال با این پیشنهاد موافقت کند.

همچنین علیرضا افضل سرمربی مس سونگون هم درباره برگزاری مسابقه فینال برابر گیتی پسند اصفهان، گفت: با توجه به آنکه حدود ۹۰ درصد ترکیب تیم ملی را بازیکنان مس و گیتی پسند تشکیل می‌دهند، به نظر من برگزاری مسابقه فینال می‌تواند درصد آسیب دیدگی این بازیکنان را آن هم در سالی که هم مسابقات جام ملت‌ها و هم جام جهانی را در پیش داریم بالا ببرد و به نظر من برگزاری فینال آن هم در چنین شرایطی ضرورت ندارد. همانطور که می‌دانید هم تیم ما و هم تیم گیتی پسند چیزی حدود ۲ ماه و اندی است که از تمرینات گروهی به دورند و اگر بخواهیم بلافاصله بعد از شکست کرونا بازیکنانمان را وارد مسابقه فینال کنیم به اعتقاد من نه تنها دیدار نهایی از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود، بلکه می‌تواند به آسب دیدگی بازیکنان هم منجر شود.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد جالب سرمربی لیگ برتری به کمیته فوتسال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار