سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نسبت به شیوع ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری فینال لیگ برتر واکنش نشان داد.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقه فینال لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد ما تصمیم گرفتیم تمرینات تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنیم. منتظر هستیم تا سازمان لیگ برتر فوتسال زمان شروع فینال لیگ را اعلام کند.


بیشتر بخوانید: واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت‌های جام حذفی


سرمربی گیتی پسند درباره تمرینات بازیکنان این تیم بیان داشت: ما به صورت هفتگی به هر کدام از بازیکنان برنامه جداگانه‌ای دادیم تا در خانه‌های خودشان تمرین کنند. در رشته‌های گروهی مانند فوتبال، فوتسال و والیبال که بازیکنان باید به صورت گروهی تمرین کنند، اگر شخصی بخواهد انفرادی تمرین کند با مشکل مواجه می‌شود. ما با برنامه‌های هفتگی‌ای که به بازیکنان دادیم هر هفته تمرینات آن‌ها را از راه دور پیگیری می‌کنیم. به هر حال امیدوارم هر چه سریع‌تر این شرایط به پایان برسد تا بازیکنان ما و تیم مس سونگون بتوانند در شرایط یکسانی خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر آماده کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا این تیم آمادگی بازی در فینال لیگ برتر را دارد عنوان کرد: هر زمانی که سازمان لیگ برتر فوتسال تاریخ فینال را اعلام کند، آماده هستیم تا در بازی فینال حاضر شویم. در تیم ما آن قدر بازیکن حرفه‌ای و با تجربه حضور دارد که مطمئنم می‌توانیم قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری باشگاه‌های فوتبال در رشته فوتسال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار