آمار مبتلایان به کرونا در یزد از هزار و دویست نفر گذشت/لطفا در خانه بمانید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش آمار بیمارن کرونایی در یزد، گفت: یکصدو شست و هفت نفر در استان براثر کووید ۱۹ جان باختند.

آمار مبتلایان به کرونا در یزد از هزار و دویست نفر گذشت/لطفا در خانه بمانیدمحمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش آمار بیمارن کرونایی در یزد، گفت: یکصدو شست و هفت نفر در استان براثر کووید ۱۹ جان باختند.

او افزود: ویروس کرونا تاکنون تعداد قابل توجهی از همشهریان یزدی را مبتلا کرده و بسیاری را هم به کام مرگ برده است و اگر خانواده ها به توصیه های بهداشتی توجه نکنند این مهمان ناخوانده همچنان گریبان گیر است.

نوری شادکام با قدر دانی از همکاری مردم فهیم یزد در قبل روز طبیعت، ادامه داد: تعداد زیادی از خانواده های یزدی هنوز باور ندارند که این بیماری به طور سریع انتقال می یابد بعضا با تردد در خیابان ها باعث افزایش این بیماری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: اگر مردم طرح قرنطینه خانگی را رعایت نکنند، جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس دشوار می شود.

او با اشاره به افزایش  آمار مبتلایان به کرونا در یزد، تصریح کرد، آمار مبتلایان به کرونا در استان به هزار و دویست و هشت نفر رسید و یکصدو شست و هفت نفر از همشهریان بر اثر کووید ۱۹ جان باختند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با هشدار به مردم ، تاکید کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن  و رعایت نکات بهداشتی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار