بازدید میدانی فرماندار اندیکا از تعدادی روستاهای بخش مرکزی شهرستان

بازدید میدانی فرماندار اندیکا از تعدادی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اندیکا به همراه تعدادی از مسئولان صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار شهرستان اندیکا به همراه بخشدار مرکزی ، سرپرست دفتر فنی شهرستان و مدیران ادارات هلال احمر، برق ،راه و شهرسازی و راهداری از روستاهای شیرین آب، شیرکش، عالی پیر ،دره دون و عالی آباد بازدید کردند و ضمن دیدار صمیمانه با اهالی از نزدیک به مشکلات این روستاها پرداختند.

فرماندار اندیکا گفت : حضور مسئولان در این منطقه نتیجه پیگیری مداوم و همکاری همه اهالی به ویژه اعضاءشورا و دهیاران است ؛چرا که شورا و دهیاران نماینده عالی دولت و موتور محرکه تولید و توسعه اقتصاد مقاومتی هستند.

اوافزود: مطالبه عمومی حق مردم شریف و نجیب شهرستان اندیکا به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و عشایری است .زیرا که مظهر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مردان و زنان روستایی و عشایری هستند که شبانه روز و با صبرو بردباری و کم توقع بدون هیچگونه چشمداشتی زحمت می کشند.

کاظمی تصریح کرد: اولویت اصلی و مهم ما در سال جاری بازدید از مناطق روستایی و عشایری است و به طور متوسط در هر ماه این دیدارها و بازدیدها در مناطق مختلف شهرستان به ویژه در سطح روستاها تقویت خواهد شد.

فرماندار اندیکا در ادامه پس از شنیدن مشکلات از طریق اهالی و بررسی میدانی و نزدیک که بیشتر نداشتن پل ارتباطی مناسب روستای عالی پیر ،تعیین و تکلیف پروژه آب نما جاده شیرکش ،نداشتن شبکه برق پایدار در روستای شیرین آب که مراحل اولیه و موافقت نامه اصولی آن طی شده است که بزودی مراحل نهایی آن آغاز خواهد شد پرداخت.

این مقام مسئول گفت:  تاکنون وضعیت سفید و پاکی داشته و ان شاءالله با همراهی و انسجام بین بخشی و با همکاری اقشار مختلف جامعه با سلامتی از این بحران عبور خواهیم کرد و از مردم شهرستان تقاضامندم با رعایت اصول اولیه بهداشتی و توصیه کارشناسان و متخصصان پزشکی، پرهیز از سفرهای غیرضرور شهری و خارج شهری و همچنین دوری از تجمعات در ادامه مسیر مبارزه با این بیماری همراه فرزندان خود در ستاد بحران باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.