نقاهتگاه ارتش با بیش از ۱۰۰ تخت در اراک آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی هست.

سرهنگ جلیل وند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی و فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: نقاهتگاه ارتش در اراک آماده خدمت رسانی به  بیماران کرونایی در سه شیفت کاری هست.

نقاهتگاه ارتش با بیش از ۱۰۰ تخت در خدمت بیماران کرونایی اراک

سرهنگ جلیل وند افزود: نقاهتگاه ارتش در ورزشگاه شهدای ۵ مرداد اراک در دو سالن مجزا با بیش از ۱۰۰ تخت برای بستر بیماران مبتلا به کرونا تجهیز شده است و ۱۰۰ پزشک و پرستار در سه شیفت کاری آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

او اضافه کرد: در این نقاهتگاه تخت‌ها به صورت مرتب آماده شده و برای هر تخت یک کمد و همچنین اتاق پرستاری  در نظر گرفته شده است و تمام وسایل مورد نیاز نقاهت برای بیماران بهبود یافته در اختیار قرار گرفته است.

فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک بیان کرد:  فضا فضایی است که سعی کردیم از حالت بیمارستانی به دور نگه داریم و فضایی شاد و عیدانه را   برای  افراد بستری آماده کنیم.

او اضافه کرد: سعی کردیم بتوانیم خدمات پرستاری پزشکی و پرستاری را خدمت میهمانان عزیز ارائه دهیم و همه مسائل تدارکاتی اعم از غذا و مسائل بهداشتی کاملاً پیش‌بینی شده و دپو شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.