استاندار مرکزی:

با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویم

استاندار مرکزی در جریان بازدید از روند مبارزه با کرونا در کمیجان گفت: با همت همدیگر میتوانیم بر این بیماری پیروز شویم.

با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن سفر به شهرستان کمیجان درجریان بازدید از روند مبارزه با بیماری کرونا دراین شهرستان قرار گرفت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی درجریان بازدید از روند مبارزه با بیماری کرونا دراین شهرستان در گفت  و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: میتوانیم با همت همه بر این بیماری پیروز شویم.

آقازاده افزود: این تلاش‌ها که به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت و سلامتی جامعه و مردم با همکاری همه و رعایت نکات بهداشتی حاصل خواهد شد.

او در این سفر با حضور در بیمارستان امام علی (ع) شهر کمیجان ضمن بررسی وضعیت امکانات نیرو‌های درمانی از تلاش شبانه روزی پرستاران و پزشکان قدر دانی کرد.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان همچنین از روند مبارزه با بیماری کرونا در زمینه اقدامات پیشگیرانه و خدمات بهداشتی هم بازدید و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

او در ادامه سفر خود از کارگاه تولید ماسک که به همت سپاه ناحیه شهرستان کمیجان راه اندازی شده بازدید کرد و با حضور در ورودی محور‌های شهرستان از روند بازرسی‌های عوامل بهداشتی و انتظامی هم دیدن کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.