برگزاری ویژه‌ برنامه نسیم انتظار در مازندران

برنامه‌های ویژه نیمه شعبان با عنوان نسیم انتظار به صورت مجازی در بخش‌های تبلیغی، معارفی و اجتماعی در مازندران اجرا می‌شود.

حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه ،گفت: با عنایت به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی به دلیل بروز بیماری کرونا و ضرورت برنامه ریزی جهت یک اقدام مناسب فرهنگی، پیش بینی شده که برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام شود و برنامه‌ها در روز نیمه شعبان بصورت میدانی برگزار می‌شود.

او از برگزاری ویژه برنامه نسیم انتظار ویژه نیمه شعبان خبر داد و افزود: جشن‌های نسیم انتظار با محوریت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار از برنامه‌های جشن نیمه شعبان در استان است که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم امکان حضور مردم در بقاع متبرکه انجام خواهد شد.

قربانی افزود: در این کاروان‌ها در تلاشیم نوای دلنشین یا مهدی را به گوش جان تک تک اعضای جامعه برسانیم و همچنین فضا سازی و تبلیغات مهدوی با آذین بندی بقاع متبرکه، نصب بنر و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این بخش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ارتباط معنوی مردم با امامزادگان همیشه برقرار بوده و ما معتقدیم بقاع متبرکه هیچ گاه از نظر معنوی تعطیل نیست؛ و برای این مهم برگزاری توسل خانگی از سوی این اداره کل در بقاع متبرکه یکی از تمهیداتی است که در ماه معظم شعبان اندیشیده شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.