کمبود کالاهای اساسی در استان نداریم

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه اصناف باید بازیگر اصلی در توزیع اقلام مورد نیاز مردم باشند، گفت: کمبود کالا‌های اساسی در استان بوشهر نداریم.

ساعت کاری ادارات استان ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد تنظیم بازار بوشهر بیان کرد: ۵ هزار تن برنج در استان تامین شده و مشکلی از این نظر نداریم.

او ادامه داد: سهمیه مورد نظر میوه استان هم تامین شده و انتظار داریم در این زمینه اصناف و بازاریان برای توزیع نهایت همکاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

استاندار بوشهر افزود: سهمیه برنج مورد نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای توزیع در اختیاز اصناف قرار گیرد تا با همکاری این دو نهاد برنج در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شود.

گراوند عنوان کرد: سهمیه برنج برای نیرو‌های خدماتی و کارگران شهرداری، کارکنان ادارات، افراد تحت پوشش بیمه بیکاری، نیرو‌های مسلح با محوریت اصناف توزیع شود به طوری که اصناف سهمیه مورد نظر ایشان را دراختیار تعاونی‌های مصرف یا واحد‌های صنفی منتخب قرار دهد.

او گفت:در حال حاضر کمبودی برای تامین کالا‌های اساسی در استان نداریم و برنامه ریزی لازم برای توزیع اقلام مورد نیاز از طریق اصناف اندیشیده شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: اصناف باید بازیگر اصلی در توزیع اقلام مورد نیاز مردم باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.