فرماندار مهاباد؛

ضرورت سپری کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی در نقاهتگاه

مبتلایان بهبود یافته با تشخیص کادر درمانی موظف هستند دوران نقاهت خود را در نقاهتگاه سپری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا با بیان اینکه منشاء ابتلای تعداد قابل توجهی از بیماران در مهاباد خانوادگی بوده است و امکان انتقال ویروس از طرف بیماران بهبود یافته به سایر اعضای خانواده همچنان وجود دارد گفت: نقاهتگاه ویژه‌ای برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا در مهاباد راه‌اندازی شده است.

او اضافه کرد: لازم است بیماران مبتلا به کرونا با تشخیص کادر درمانی دوران نقاهت را دور از خانواده سپری کنند.

فرماندا مهاباد تاکید کرد: تمام امکانات رفاهی مورد نیاز در نقاهتگاه پیش‌بینی شده و در صورت نیاز هم بیمارستان موقت مهاباد که توسط خیران راه‌اندازی شده است برای این منظور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شجاعی افزود: مبتلایان به بیماری کرونا باید به اعضای فامیل، نزدیکان و حتی افراد محله آن بیمار معرفی شوند تا حد امکان شرایط مراقبت و نگهداری براساس دستورالعمل‌های پزشکی برای آن‌ها رعایت شده و از سرایت ویروس به سایر شهروندان جلوگیری شود.

او با قدردانی از همکاری بازاریان، اصناف و همه اقشار مختلف مردم در پویش قرنطینه خانگی، اضافه کرد: با افرادی که به دلیل سهل‌انگاری و رعایت نکردن نکات بهداشتی زحمات دیگران و هزینه‌های متحمل شده بر جامعه را کمرنگ می‌کنند، برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.