فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: ۳ نفر از اغتشاشگران که اقدام به آمار جعلی کشوری و باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کارشناسان پلیس فتا انتظامی با رصد و پایش دقیق فضای مجازی ۳ کانال اجتماعی که مبادرت به انتشار اخبار کذب و شایعات در خصوص آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور کرده و سبب تشویش اذهان عمومی در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی پر مخاطب شهرستان شده بودند را شناسایی کردند.

او با اعلام اینکه مدیران و ادمین‌های اصلی این کانال‌ها با تهیه و تجمیع مطالب کانال‌های معاند اقدام به انتشار و باز نشر آن‌ها در گروه‌های اجتماعی پر مخاطب شهرستان می‌کردند، افزود: سرانجام با اقدامات عملی و تخصصی ماموران، ۳ مدیر و ادمین اصلی این کانال‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به معرفی افراد دستگیر شده به مراجع قضایی گفت: به شهروندان توصیه میکنیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار کانال ها، وب سایت و راه‌های غیر رسمی توجه نکنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.