کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان چرداول از همکاری سازمان‌های مردم نهاد و همیاران سلامت با شبکه بهداشت چرداول برای کنترل ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبداللهی فرد کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت: تلاش تشکل‌های جوانان مردم نهاد، همیاران سلامت و خانه مشارکت مردم در قالب تهیه محتوای توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول و انتشار آنها، تهیه بروشور و توزیع آن در اماکن عمومی و خانوار‌های تحت پوشش از جمله فعالیت‌هایی است که تاکنون انجام شده و این روند تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: در این شرایط، جمعیت همیاران سلامت همانند دیگر سمن‌های شهرستان به صورت خودجوش و با بهره گیری از بضاعت مالی و معنوی که دارند با کمک خیرین وارد میدان نبرد با این ویروس شدند و خدمات شایانی را در این زمینه ارایه کردند.

تشکل‌های مردم نهاد جوانان شهرستان چرداول، تاکنون به صورت خودجوش نسبت به تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و حفاظت فردی مانند دستکش، ماسک، موادشوینده و ضدعفونی کننده، مواد غذایی و غیره در بین خانوار‌های آسیب پذیر، محروم و غیره اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.