مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۳۱ درصدی حمل کالا‌های ضروری و مورد نیاز طی سال جاری خبر داد.

حمل کالا‌های ضروری در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  نورالله دلخواه گفت : هرچند در سال جاری میزان تردد‌ها و مسافرت در استان ایلام به علت ویروس کرونا کاهش یافته، ولی حمل کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم در همین مدت در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافته است.

او افزود : همه اقدامات لازم برای جابجایی کالا در استان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با دقت و جدیت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالا‌های اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.

دلخواه اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه مثبتی که در خصوص ضرورت فعالیت ناوگان عمومی کالا وجود دارد، مشکلی در خصوص حمل و نقل انواع کالا‌ها از جمله کالا‌های ضروری مردم استان وجود ندارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

دلخواه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد: طی ایام نوروز در ۴۶ محور شریانی استان که مجهز به ثبت تردد شمار آنلاین هستند، بالغ بر یک میلیون و ۲۹ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه تردد داشته اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.