امعاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دالاهو گفت:رسیدگی و ارائه خدمات بهداشتی به جانبازان شیمیایی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دالاهو گفت:رسیدگی و ارائه خدمات بهداشتی به جانبازان شیمیایی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

مریم‌ اکبری اعلام کرد: ، با توجه به وجود صدها جانباز شیمیایی در حوزه شهرستان و علی الخصوص روستای زرده، پیشنهاد توجه ویژه و ارائه بسته های بهداشتی  ارائه گردید.

او افزود: این پیشنهاد مورد موافقت استاندار  قرار گرفت و در همان جلسه مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام لازم معمول نماید و با همکاری  شبکه بهداشت و درمان شهرستان در کمتر از 48 ساعت این بسته ها توسط شبکه بهداشت شهرستان بین جانبازان عزیز شیمیایی توزیع گردید.

اودر پایان عنوان کرد: پیگیری برای اخذ امکانات بهداشتی برای جانبازان شیمیایی منطقه ادامه دارد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۱:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام
از خبرنگاران و فعالین رسانه گلایه دارم که چرا هیچ گزارشی از جانبازان شیمیایی در این وضعیت بحرانی و خطرناک تهیه نمیکنید....؟؟؟تعداد بسیاری از جانبازان شیمیایی پرپر شدن و هیچکس به شرایط آنها دقت نمیکنه.چرا این عزیزان در سکوت کامل باید دفن بشوند و هیچ اسمی از آنها اعلام نشود تا بلکه به غیرت برخی مسِؤلین بربخوره و کاری انجام بدن..چگونه میخواهید در روز قیامت پاسخگوی غفلت خود در برابر این مردان بی ادعا باشید.؟؟؟