باشگاه منچستر یونایتد امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی «دونی فن دِ بیک» را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   پس از آن که انتقال «دونی فن دِ بیک» بازیکن تیم فوتبال آژاکس  به رئال مادرید منتفی شد، اکنون منچستر یونایتد امیدوار است بتواند در نقل و انتقالات تابستانی این هافبک هلندی را جذب کند.  

فن دِ بیک در تابستان از رئال مادرید پیشنهاد  داشت و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که کار انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو قطعی شده است. با این حال رئال مادرید نتوانست گرت بیل و خامس رودریگز را به تیم دیگری بفروشد و دستمزد سنگین این ۲ بازیکن باعث شد کهکشانی‌ها در آن مقطع قید خرید هافبک ۲۲ ساله آژاکس را بزنند و این انتقال را یک سال به تاخیر بیندازند.

فن دِ بیک در گفت‌وگو با نشریه هلدن درباره انتقال به رئال مادرید گفت: هنوز  یادگیری زبان اسپانیایی را شروع نکردم و هیچ پیشنهادی را نپذیرفتم. من قدر چیز‌هایی که در آژاکس دارم را می‌دانم. آژاکس عاشق من است و من هم تیمم را دوست دارم.

او در ادامه گفت: در هر باشگاهی که بازی می‌کنم باید احساس خوبی نسبت به آن داشته باشم. این که آن‌ها من را بخواهند یک بخش کار است و باید ببینم در ترکیب و سیستم آن تیم  چه نقشی می‌توانم داشته باشم. البته برای قبول هر پیشنهادی باید بدانم چقدر فرصت بازی پیدا می‌کنم.


بیشتر بخوانید:  اسطوره فوتبال هلند: جای «فن د بیک» بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتم


هافبک هلندی در رقابت‌های این فصل ۱۰ گل برای آژاکس به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل داده تا نقش موثری در صدرنشینی تیمش در لیگ اردیویسه ایفا کند.  

رئال مادرید همچنان به جذب این بازیکن علاقه دارد و امیدوار در نقل و انتقالات تابستانی بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. هر چند تاخیر یک ساله باشگاه اسپانیایی در جذب فن د بیک باعث شد اکنون آن‌ها حریف متمولی همچون منچستر یونایتد را پیش روی خود ببینند که قصد دارد برای تقویتش در تابستان چند ستاره بزرگ جذب کند.

در نهایت باید  دید در تقابل منچستر یونایتد و رئال مادرید برای جذب فن دِ بیک کدام یک به پیروزی می‌رسند و هافبک هلندی چه تیمی را انتخاب می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار