مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به تذکر ۱۰ باشگاه ورزشی در این استان که بدون توجه به دستو العمل‌ها فعال بودند، اشاره کرد و گفت: این باشگاه‌ها در صورت فعالیت مجدد، پلمب می‌شوند.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه متأسفانه بحران کرونا طی ماه‌های اخیر کشور و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، به برنامه‌های این اداره کل برای مقابله و پیشگیری با این ویروس اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی، مسابقات و لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر استان تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

 

او افزود: با توجه به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تصمیمات مقتضی درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ماه و پس از آن، پس از بررسی شرایط روز، متعاقباً با توجه به اطلاعیه‌های "ستاد مقابله با کرونا در ورزش" اعلام خواهد شد.

پاریزی با اشاره به اینکه تا زمانی دستور العمل ملی و استانی باشد، همه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مکلف به رعایت هستند، هشدار داد: در صورت تخلف با این باشگاه‌ها برخورد می‌شود.

 

او از بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سراسر استان به صورت مستمر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شده و همه در این خصوص مطلع هستند در صورت مشاهده تخلف در باشگاه‌ها با آن‌ها برخورد و پلمب می‌شوند.

پاریزی تعداد باشگاه‌های دارای مجوز در استان کرمان را ۸۲۰ تا عنوان کرد و با بیان اینکه تاکنون ۱۰ باشگاه ورزشی در این استان که بدون توجه به دستو العمل‌ها فعال بودند، تذکر دریافت کرده اند، بیان داشت: این باشگاه‌ها در صورت فعالیت مجدد، قطعاً پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.